1) پیش بینی خرید اقلام براساس میزان مصرف وسایل و تجهیزات مورد نیاز خوابگاهها بر اساس اعتبارات پیگیری شده
2) درخواست تأمین اعتبار وسایل و تجهیزات مورد نیاز خوابگاهها در اتوماسیون اداری
3) پیگیری تأمین اعتبارات جهت خرید وسایل و تجهیزات مورد نیاز خوابگاهها
4) اولویت بندی تهیه و تأمین تجهیزات مورد نیاز خوابگاهها براساس اعتبار پیشبینی شده
5) مشارکت در تجهیز خوابگاهها و فضاهای مدیریت دانشجویی
6) تحویل وسایل و تجهیزات خریداری شده از انبار معاونت با هماهنگی مسئول مربوطه
7) توزیع و تحویل وسایل و تجهیزات خریداری شده به خوابگاهها با هماهنگی مسئول مربوطه
8) پیگیری و ثبت امورات تأسیساتی مربوط به خوابگاهها با هماهنگی ناظرین و مسئولین مربوطه
9) گزارش امورات تأسیساتی انجام نشده در خوابگاهها و هماهنگی در جهت رفع مشکل تا حصول نتیجه
10) برنامهریزی و هماهنگی با امور اداری معاونت و مسئول اداره خوابگاهها جهت تهیه کالاها، ملزومات و وسایل مورد نیاز خوابگاهها
11) مدیریت نگهداشت و توزیع وسایل خریداری شده جهت بهرهوری و کاهش هدر رفت اعتبارات و وسایل موجود
12) بررسی و تهیه لیست وسایل از کار افتاده موجود به جهت اصلاح و بکارگیری مجدد از آنها در خوابگاههای دانشگاه
13) تهیه گزارش از کالاهای نامرغوب و بلامصرف خریداری شده
14) انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق