شرح وظایف مدیر دانشجویی
1)
نظارت بردستورالعملها،
مقررات و آئین نامه های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در واحدهای ذیربط و پیگیری و
نظارت بر حسن اجرای آنها.
2)
راهبری و نظارت
بر حسن اجرای امور دانشجویی دانشگاه در سه حوزه خوابگاهها، تغذیه ورفاهی.
3)
تسهیل حضور
داوطلبانه دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی و دانشجویی و زمینهسازی برای مشارکت
دانشجویان در تصمیمگیری فعالیتهای دانشجویی.
4)
شناسایی خلاءها،
آسیبها و مشکلات اجرایی حوزه مدیریت امور دانشجویی.
5)
اطلاع رسانی
برنامهها و فعالیتهای دانشجویان پیش از آغاز فعالیت از طریق هماهنگی با روابط عمومی.
6)
ارزیابی سالیانه
از فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در حوزه مدیریت امور دانشجویی و ارائه گزارش
به مقام مافوق.
7)
مشاوره و راهنمایی
دانشجویان جهت حل مشکلات در حقوق، وظایف براساس مقررات و آئیننامههای دانشجویی.
8)
نظارت بر امور و فعالیت های مربوط به خوابگاهها، سلف سرویس،
رفاه دانشجویان.
9)
پیش بینی بودجه،
نیروی انسانی و نیازهای دانشجویان.
10)
ارزیابی فعالیتهای
دانشجویی از حیث کارایی و اثربخشی.
11)
شرکت در جلسات
داخل و خارج سازمانی مرتبط و انعکاس نظرات و پیشنهادات دانشجویان به مقامات مسئول.
12)
بازدید مستمر از
خوابگاههای دانشجویی.
13)
برنامه ریزی و نظارت برای اسکان دانشجویان جدیدالورود در
خوابگاهها.
14)
تدوین دورههای آموزشی جهت توانمندسازی کارکنان.
15)
نظارت بر حسن
عملکرد غرفه های فعال خوابگاهها.
16)
برونسپاری خدمات
رفاهی، با هدف کاهش تصدی گری بالاخص در بخش اداره تغذیه و امور خوابگاهها.
17)
برنامهریزی برای
تسهیل ایاب و ذهاب دانشجویان.
18)
شناسایی دانشجویان
متعهد و علاقمند به کار دانشجویی در واحدهای زیر مجموعه و پیگیری پرداخت حقالزحمه
کار دانشجویی.
19)
بررسی و رسیدگی
به پیشنهادات و انتقادات دانشجویان در زمینه های مربوطه.
20)
برگزاری و نظارت
بر انتخابات شورای صنفی دانشجویان (دانشکدهها و خوابگاهها).
21)
انجام مکاتبات و
پیگیری نامههای وارده وصادره و هنچنین مستندسازی فعالیتها و خدمات دانشجویی.
22)
نظارت بر انجام
امور مربوط به اداره و صندوق رفاه دانشجویی.
23)
پیگیری امور محوله از طرف مقامات مسئول.