۱۴۰۳ شنبه ۱ دي
معرفی مسئول امور خوابگاه‌های خواهران

شرح وظایف مسئول اداره خوابگاه‌ها

1)   اسکان دانشجویان متقاضی خوابگاه

2)   تجهیز خوابگاه به تخت، یخچال، موکت، تشک و...

3)   تشکیل پرونده برای دانشجویان ساکن خوابگاه دولتی و خودگردان در سیستم صندوق رفاه دانشجویان و سیستم گلستان

4)   صدور معرفی نامه اسکان دانشجو در خوابگاه و صدور کارت سکونت در خوابگاه برای دانشجویان ساکن خوابگاه

5)   نظارت مستمر بر امور بهداشتی خوابگاه‌ها

6)   بررسی و رسیدگی به مشکلات دانشجویان در خصوص تعیین هم‌اتاقی و جابه‌جایی و انتقال و...

7)   نظارت بر حسن عملکرد غرفه های خوابگاه

8)   تهیه، آماده سازی و ارائه آمارهای موردنیاز معاونت دانشجویی از دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها

9)   ایجاد سیستم دقیق جهت برقراری نظم در خوابگاه‌ها و سایر وسایل ایمنی و امنیتی با همکاری حراست دانشگاه.

10)              تأمین امکانات و تجهیزات مختلف از قبیل رایانه، اینترنت و محصولات فرهنگی در خوابگاه واهتمام در نگهداری آن

11)              برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و بازدید از خوابگاه‌ها و استفاده از نقطه نظرات اصلاحی و پیشنهادات و انتقادات دانشجویان

12)              برگزاری جلسات توجیهی برای مسئولان محترم خوابگاه‍‌ها

13)              ارجاع مشکلات خوابگاه‌ها به مسئول امور دانشجویی جهت رفع هرچه سریعتر آنها و پیگیری تا رفع مشکل.

14)              تلاش برای ایجاد و برقراری تعامل مناسب با دانشجویان و مشارکت آنان در اداره امور خوابگاه‌ها

15)              بازدید دوره ای از خوابگاه‌ها

16)              همکاری با مرکز بهداشت دانشگاه در برگزاری جلسات مشاوره و روانشناسی در خوابگاه‌ها و حضور مشاور.

17)              برگزاری انتخابات شورای صنفی رفاهی وانتخابات نمایندگان خوابگاه‌های دانشجویی.

18)              انجام امور تسویه حساب کلیه دانشجویان ساکن خوابگاه از صندوق رفاه و خوابگاه‌های خودگردان

19)              تنظین اسناد هزینه خوابگاه در هر ترم تحصیلی و ارسال آن به صندوق رفاه دانشجویی

20)              پیگیری اختصاص اعتبارات دریافت اجاره بها از صندوق رفاه دانشجویان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه ها

21)              پیگیری وصول بدهی بدهکاران خوابگاه‌های دانشجویی دولتی و خودگردان

22)              اسکان میهمانان تابستان در خوابگاه‌های دانشجویی به منظور درآمدزایی برای دانشگاه و ارسال گزارش آن به امور مالی معاونت فرهنگی و دانشجوئی

23)              گزارش منظم خرابی ها وپیگیری رفع آنها در خوابگاه‌های خودگردان و دولتی به امور فنی دانشگاه

24)              برآورد تعمیرات اساسی خوابگاه و اولویت‌های آن و ارسال مراتب به معاونت اداری ومالی دانشگاه و پیگیری آنها

25)              اتخاذ راهبردهایی در جهت بسترسازی دسترسی دانشجویان به اطلاعات خوابگاه در کوتاهترین زمان ممکن و مقدور نظیر اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی ، ایمیل، سایت و...

26)              پیگیری اجاره ساختمان مناسب برای خوابگاه خودگردان جهت اسکان دانشجویان با توجه به ظرفیت بسیار پایین خوابگاه‌های ذولتی

27)              تنظیم اولیه قرارداد اجاره بها و پیگیری تایید آن توسط دفتر حقوقی دانشگاه

28)              نظارت بر رفتار مسئولان خوابگاههای خودگردان با دانشجویان و فعالیت آنان

29)              برقراری سرویس ایاب ذهاب دانشجویان وتنظیم قرارداد آنها و نظارت بر رفتار رانندگان و نظم سرویس

30)              گزارش عوامل مزاحم به مدیریت امور دانشجویی و حراست دانشگاه

31)              شرکت در جلسات داخل و خارج سازمان مرابط

32)              معرفی دانشجویان متخلف و مستنکف از قوانین و ضواط خوابگاه به معاونت دانشجویی

33)              همکاری در اعزام دانشجویان بیمار به مراکز درمانی و خدماتی برحسب مورد و پیگیری امور درمان و ترخیص

34)              همکاری در برونسپاری خدمات با هدف کاهش تصدی گری در اداره امور خوابگاهه

35)              اقدامات اولیه در خصوص بررسی صدور مجوز خوابگاه های غیرانتفاعی

36)              همکاری در تهیه طرح های لازم به منظور ایجاد و توسعه خوابگاههای دانشجویی

37)              بررسی و رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات دانشجویان در اداره امور خوابگاهها

38)              نصب اطلاعیه و بروشورهای فرهنگی و دانشجویی در تابلو اعلانات خوابگاهها

39)              برنامه ریزی جهت تدوین استانداردها و شاخص های بهداشتی خوابگاهها

40)              ارزیابی خوابگاههای دانشجویی براساس چک لیست شاخص های بهداشتی

41)              همکاری با مرکزبهداشت دانشگاه در مبارزه با جانوران موذی در اماکن دانشجویی از طریق سم پاشی های دوره ای

42)              تهیه جعبه کمک های اولیه جهت استفاده دانشجویان خوابگاه

43)              اخذ تعهدات لازم از دانشجویان مبنی بر رعایت قوانین ومقررات خوابگاهها در طول مدت اقامت در خوابگاهها

44)              برگزاری جلسات توجیهی در طول سال برای مسئولان خوابگاهها

45)              ارائه گزارش اقدامات انجام شده به مسئولین

46)              تماس با خانواده دانشجویان که در زمان مقرر در خوابگاه حضور نیافته اند

47)              نظارت بر روند توزیع غذا در خوابگاه

48)              نظارت بر نگهداری اموال خوابگاه

تاریخ به روز رسانی: 1402/04/06
تعداد بازدید: 1323
Powered by DorsaPortal